Molnár Kitti írói oldal

Amint a toll a papírhoz ér, szabad vagyok.

Az első nagy löket - Ezerszín novellagyűjtemény

Tisztán emlékszem a napra, amikor megérkezett az e-mail a postafiókomba a Magyar Irodalomháztól: „Gratulálunk! A Te művedet biztosan jelöltük a megjelenésre!”

A Múzsám valamit nagyon magyarázott, dühös volt, szidta a munkáját, a forgalmat és talán még a kormányt is. A laptop mögé bújva figyeltem, ahogy fújtatva rója a köröket. Aztán megállt. Vett egy mély levegőt, és végre rám nézett. Szemöldöke felszaladt a csodálkozástól, ahogy groteszk mód vigyorogtam a képernyőmre.
 Mit vigyorogsz? – kérdezte, de szája sarkában mosoly bujkált. A jókedv ragadós.
– Ezt nézd! – feléje fordítottam a laptopot.
Hunyorgott, szájáról le tudtam olvasni a novellám címét: Tisztességtelen piaci magatartás.
– Ez a te novellád! – ugrott fel örömében. – Megmondtam! Tudtam, hogy írónő leszel!
Örömében nagyot bokszolt a levegőbe. Már el is felejtette a munkáját, a forgalmat, de még a kormányt is.

Magyar Irodalomház az elsők között választotta ki Cathrine Miller álnéven írt Tisztességtelen piaci magatartás c. novellámat, amely hamarosan megjelenik az Ezerszín novellás kötetben.

A végleges novellák listáját ide kattintva tekintheted meg.

book-2875123_850.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarkitti.blog.hu/api/trackback/id/tr2113706760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása