Molnár Kitti írói oldal

Amint a toll a papírhoz ér, szabad vagyok.

Az író, aki elfelejtette a műfajt

Nem tagadom, akadt egy novellapályázat, ahol annyira koncentráltam a korhű ábrázolásra és leírásra, hogy elfelejtettem figyelni a műfaji kötelmekre. Pontosítok, csupán a novella egyik legfontosabb eleme maradt le a végéről: a csattanó. 

A Központi Statisztikai Hivatal 150. születésnapjának alkalmából pályázatot hirdetett Keleti Károly, a magyar statisztika alapító atyjának életéről.
Statisztika. Hmm. Izgalmasan hangzik, nem igaz? Először hagyni akartam az egészet. Aztán valahogy mégis eltévedtem egy oldalra, ahol Keleti Károly életét részletezték. El kell ismernem, nem unatkozott első statisztikusunk. Akkor beindult a fantáziám, valami elkezdett motoszkálni az agyamba. Elkezdődött a kutatómunka, a történelmi háttér vizsgálata, a kortárs költők és gondolkodók életrajzának tanulmányozása. 

Végül megszületett a történet, ami ugyan nem lett novella, de így is büszke vagyok rá, hogy bekerült a közönségdíjra jelölt 20 írás közé.

A történet első felét itt olvashatod.

book-2572015_850.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarkitti.blog.hu/api/trackback/id/tr3813709096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása