Molnár Kitti írói oldal

Amint a toll a papírhoz ér, szabad vagyok.

Jó pap holtig tanul, de idejében elkezdi I.

Mikor már tudatosult bennem, hogy az a bizony nagybetűs ÍRÓ szeretnék lenni, felmerült bennem az a bizonyos kérdés: Mi teszi az írót íróvá?

Az, hogy ír. Sokat.
Én írtam is. Sokat. Már van egy regényre való anyagom. De biztos te is voltál már olyan helyzetben, amikor elkészítettél egy krémet a vasárnapi süteményedhez, megkóstoltad, és érezted, hogy hiányzik belőle valami, de nem tudtad megfogalmazni, hogy mi? Én pont így voltam a történetemmel, a karaktereimmel, de még a párbeszédeimmel is.
Na, ilyenkor jön jól egy sokat látott, szakmailag felkészült és több éves tapasztalattal rendelkező szakember: a nagyi. Régi, repedezett fakanalát belemártja a krémedbe, megízleli, majd megcsóválja fejét, hogy tupírozott, hófehér haja csak úgy lifeg a konyha párás levegőjében.
 Ej, te lány, nem érzed, hogy kimaradt a cukor!

Pont emiatt fordultam a nagyokhoz. Elővettem Jókait. Meg Dan Brownt. De J. K. Rowlingot mindenképpen. 
Aztán rájöttem, hogy nem tudom oldalakon keresztül, csodálatos motívumokkal leírni a dunai Vaskaput. És nem tudok mitikus, tudományos legendákat szőni egy festmény köré. És a Roxfort ötletét is elvitték (pedig micsoda ötlet!)
Inkább visszaraktam a könyveket a polcra. Nem kaptam választ, hogy hol a cukor és mennyit kellene a krémembe tenni.

Aztán a XXI. század emberének legjobb barátjához fordultam: a Google keresőhöz.
Csupán egy szó: Írótanfolyam.
Voilá! Állam leesett, amikor a keresőmotor szembesített: az a társaság, aki nyomtatásba megjelenteti első novellámat kezdő írói tanfolyamot szervez.

Túl sokat nem haboztam. Rákattintottam a „Jelentkezés” gombra.
Már az ujjaimban éreztem, hogy én leszek a következő J. K. Rowling...

Folytatása következik...

image_20180228_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarkitti.blog.hu/api/trackback/id/tr9413706918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása